Referenties

“Marjon heeft voor de Imminkhoeve de P&O in z’n geheel opgezet, van personeelshandboek, taak- en functieomschrijvingen tot arbeidsovereenkomsten. Daarnaast heeft zij de werving & selectie ter hand genomen en cruciale functionarissen weten te plaatsen. De urenregistratie en de wijziging van loonadministratie heeft zij ook ter hand genomen en de switch is soepel verlopen.

Ook nu nog wordt zij in complexere zaken geraadpleegd en bovendien is zij, mede ook met instemming van de Personeelsvertegenwoordiging (PVT), vertrouwenspersoon van onze organisatie voor de medewerkers. Met name de uitbesteding van de facilitaire dienst naar een externe partij uit Zwolle heeft niet alleen tot tevredenheid van Imminkhoeve en de externe partij geleid, maar zeker ook werd de wijze waarop ze dit heeft aangepakt gewaardeerd door de medewerkers.

Ik ervaar Marjon als een plezierige, professionele sparringpartner, met oog en oor voor details, een groot (bedrijfs-)empatisch vermogen en bovendien uitermate flexibel in inzet en daarnaast een groot schakelvermogen als de situatie daarom vraagt”.

Ron Koopmeiners, Directeur-Bestuurder


“Marjon is voor ons het aanspreekpunt over diverse personeelszaken binnen Mekufa. Marjon heeft ons geholpen om alles functieprofielen in onze organisatie compleet opnieuw in te richten, te herschrijven en te moderniseren. Daarbij zijn aan alle aspecten gedacht zoals inhoud, competenties, werkzaamheden en daarbij aansluiting gezocht bij onze huidige cao door de functiewaardering toe te passen.

Het is makkelijk om met Marjon samen te werken en je kunt met een gerust hart de HR werkzaamheden aan haar overlaten. Het is belangrijk dat externe dienstverleners je helpen, maar vooral ook ontzorgen en waar nodig signaleren. Dit doet Marjon uitstekend.”

Niels Peters, Directeur

"Marjon adviseert ons over arbeidsrechtelijke en arbeidsvoorwaardelijke vraagstukken en ondersteunt ons met uitvoerende zaken, zoals bijvoorbeeld het opzetten van het personeelshandboek, het maken van arbeidsovereenkomsten e.d.. De vraagstukken worden vakkundig onderbouwd, maar toch snel beantwoord.
Dit helpt om vlotte terugkoppeling te hebben richting je personeel. De nauwe samenwerking die dit vergt ervaar ik als zeer snel,prettig en daadkrachtig ."

Wim de Vries, Manager Productie



" Marjon heeft voor ons bedrijf structuur gebracht in de afdeling Personeelszaken. Hierbij kan gedacht worden aan implementatie van een Personeelshandboek, een urenregistratiesysteem, maar ook het vernieuwen en opzetten van functieomschrijvingen en documenten. Dit bracht duidelijkheid binnen ons bedrijf, hetgeen belangrijk is voor zowel directie als medewerkers. Naast het opzetten en implementeren van deze zaken blijft zij advies geven over HR-zaken alsmede uitvoerende HR-werkzaamheden voor ons verrichten. Wij hebben Marjon leren kennen als vakkundig, betrokken, leergierig, flexibel, nauwkeurig, communicatief en daarnaast beschikt zij tevens over een goede dosis humor."

Leo Hanekamp, Bedrijfsleider



"Ik heb Marjon leren kennen als een enthousiaste en deskundige professional die zich zaken snel eigen maakt. Zij werkt gestructureerd en zorgt er voor dat haar omgeving ook de voordelen van gestructureerd werken onderkent. Als P&O-er is zij in staat om mensen een vertrouwd gevoel te geven en hun op hun gemak te laten voelen. Anderzijds is zij ook duidelijk als iets niet kan. Ze is standvastig, diplomatiek, integer en weet waarover ze praat. Dat maakt dat zij zich als P&O-er snel een positie kan verwerven in een organisatie. Ze werkt hard, snel en levert kwalitatief goed werk. Ze vraagt zaken als ze iets niet weet. Ook als collega kun je met Marjon goed sparren. Ze luistert goed en kan goed de theorie en wetgeving naar de dagelijkse praktijk vertalen. Het was fijn om Marjon in het team te hebben en ik wil haar ook via deze weg hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking"

Johan Mulder, Groeps HR Manager
 


"Marjon is onze vaste HR-adviseur op het gebied van arbeidsrechtelijke - en arbeidsvoorwaardelijke vraagstukken. Hierbij werkt zij nauw samen met mij alsook met onze productiemanager. Naast het adviseren werkt zij deze vraagstukken eveneens verder voor ons uit in de vorm van (arbeids-)overeenkomsten, een personeelshandboek, formulieren t.b.v. functioneren en beoordelen enzovoorts. Zij is overigens casemanager indien er sprake is van langdurige arbeidsongeschiktheid binnen onze organisatie.
Ik ervaar Marjon haar aanpak en manier van werken al zeer professioneel, accuraat, flexibel en zeer betrokken bij onze bedrijfsvoering. Ze levert voor ons de juiste toegevoegde waarde bij HR-vraagstukken die wij, als middelgroot bedrijf, nodig hebben. Daarnaast fungeert zij vaak als sparring partner voor mij waar het gaat om beleid voor ons belangrijkste 'kapitaal', onze werknemers. Ik kan haar van harte aanbevelen."

Koen Rolvink, Directeur



"HRM kan een lastig en ondoorzichtig proces zijn. De kunst om dit in begrijpbare processen te begeleiden en uit te leggen is als zodanig nog moeilijker. Marjon bezit deze eigenschap. Bovendien is Marjon integer en oprecht. Als ondernemer heb je vaak het idee dat het anders kan. Hierin neemt Marjon je bij de hand en geeft inzicht in wat kan en adviseert in wat te doen. Zonder daarbij voorbij te gaan aan de belangen van het bedrijf en de betrokken personen. Heel belangrijk is dat Marjon de kunst verstaat om rust te creëren in en tijdens gesprekken met personeelsleden. Ook waar de kans aanwezig is dat emoties de boventoon kunnen voeren. Zij straalt een zodanige rust uit dat iedereen met een goed gevoel het gesprek verlaat en constructief te werk zal gaan met de geboden oplossing. Ik heb verder mogen ervaren dat Marjon betrokken is en proactief handelt. Een meer dan prettige eigenschap."

Jan Schipper, Directeur




Contact

Paasman HR Management
Willem van de Veldestraat 10
7731 MZ  Ommen

  06 - 5242 1771
info@paasman-hrmanagement.nl

KvK Oost Nederland 51711516